{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کدخبر : 108

سینمای ایران سال‌هاست میانِ آنچه "سینمای بدنه" (یا صنعت سینما) و "سینمای هنری" خوانده می‌شود، در حرکت است. از سویی موفقیتِ جشنواره‌ای و جهانی سینمای ایران معطوف به سینمای هنری‌است و از سوی دیگر اقبال مردم در داخل ایران بیشتر به سینمای بدنه معطوف است. فیلم‌هایی فروش می‌روند که اغلب اوقات از ایده‌های هنری عاری هستند و فیلم‌هایی ناکام می‌مانند که گاه، صدها منتقد و جشنواره ارزشِ هنری آنها را تایید کرده‌اند.

در این سال‌ها، آمارِ فروش در سینمای ایران مدام بالا و پایین می شود. اقتصاد هنر آنلاین به منظور شفاف‌تر شدنِ این موضوعات از منیژه حکمت (کارگردان و تهیه کننده‌) و آرش خوشخو (روزنامه نگار و منتقد) دعوت کرده است تا درباره‌ اقتصاد در سینمای ایران صحبت کنند. در این گفت و گو "صالح تسبیحی" و "محمود باقری" از جانبِ اقتصاد آنلاین حضور داشتند.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها